05 septembrie 2011

XV.

Trecuse o luna,o luna si jumatate cred,de cand ma bucuram de prezenta lui Alin.Nu stiu daca era vorba de faptul ca el isi facuse o prietena acum o saptamana sau de faptul ca mie imi era dor de Andrei dar ma simteam prost cu el prin preajma mea.Si el isi daduse seama de asta.Batea de ceva timp niste apropouri cu mutatul.Nu il bagam in seama.Nu vroiam sa se mute pentru ca stiam ca nu se va descurca cu banii dar nici nu vroiam sa ramana.Daca as fi putut,as fi plecat eu.Dar nu aveam unde sa ma duc.
In dimineata asta mi-am verificat emailurile.De fapt,mi le verificam in fiecare dimineata de cand i-am trimis email-ul acela lui Andrei.In fiecare dimineata.Dar nu aveam niciun raspuns.Pana in dimineata asta.
“ Am stat si m-am gandit la emailul tau.L-am gandit.L-am analizat.Am dat cu presupusul.
Mi-am zis ca erai beata cand l-ai scris sau orice altceva.,numai ca nu erai tu.Dar nu m-am convins.Era prea corect scris ca sa fii beata si mesajul a sunat exact ca tine.Nu stiu daca mai simti acelasi lucru pe care l-ai simtit atunci cand l-ai trimis.Poate a fost ceva de moment,ca si faptele tale.Eu unul ma tem sa iti spun ce simt pentru tine,ma tem sa iti arat inima mea iar.Ma tem de tine si de dragostea ta.Esti toxica intr-un fel sau altul pentru mine.Dar uite ca iar pierd in fata ta,iar refuz sa te ignor si iti spun ca te iubesc si te voi iubi mereu,desi tu nu vei sti asta intotdeauna.Nu vei sti sau nu vei vrea sa stii.Te iubesc.”
Il primisem de jumatate de ora.M-am gandit sa ii raspund.Nu stiam ce sa ii scriu.Nu stiam daca e bine sa ii raspund.Tot ce stiam e ca el astepta un raspuns,desi nu a dat asta de inteles.
« Poate eu sunt toxica pentru tine dar dragostea pe care ti-o port consider-o ca pe un antidot.Mi-e dor de tine langa mine,mi-e dor sa stiu ca sunt la tine-n suflet,mi-e dor de tot ce e legat de tine. »
Eu nu mai eram sigura ca vreau un raspuns din partea lui.Imi era teama ca va da un raspuns care ma va aduce din nou in bratele lui.Imi era teama sa ii intalnesc din nou privirea apoi sa il dezamagesc iar.Stiam ca daca ii voi spune de ceea ce s-a intamplat cu Alin,il voi rani.Si atunci,va fi mai greu.
« Vino la mine. »
« Nu sunt sigura de asta.. »
« Trebuie sa ne convingem odata si odata de ce ni se intampla..Deci ? »
« Ajung in jumatate de ora.”
Am facut un dus rapid,m-am imbracat si i-am zis lui Alin ca plec.
-Unde pleci ?
-Amm…pana la market.Vrei ceva ?
-Pai da.Dar cat dureaza?
-Aaa….nu stiu.Dureaza ceva timp ca trec si pe la ai mei.
-A.Atunci lasa.Pe mine ma gasesti cu Maria cand te intorci.Sper ca nu te deranjeaza.
-Deloc.Have fun !
Nu vroiam ca Alin sa stie ca ma intalnesc cu Andrei.Nu deocamdata.Andrei nu stia ca m-am culcat cu Alin.Andrei nu mai stia nimic.
Ajunsesem la el la bloc.Am sunat la interfon,apoi am luat liftul.Vroiam sa se blocheze liftul sau se opreasca timpul,ceva.Imi era teama sa il vad,imi era teama ca iar il voi ierta.Dar nici liftul,nici timpul nu tineau cu mine..El ma astepta in usa liftului.Avea o privire plina de sclipiri,plina de dor si plina de dragoste.Am facut 2 pasi inafara liftului si dupa 2 minute de holbat unul la altul,m-a imbratisat.Mi-au dat lacrimile si tremuram toata.
-Sa inteleg ca ti-a fost dor de mine ?
-Mai intai invita-ma inauntru .
-Ok.Haide.
Intrasem la el in apartament.Nu era mare lucru schimbat.Avea alta mobila in sufragerie,alte scaune de bucatarie si nu mai avea flori in balcon.In dormitorul sau nu ajunsesem.In apartamentul lui mereu mirosea a ceva dulce.Era un miros placut.Era mirosul specific lui..
-Cafea,bere ?
-3in1.
-1in1 e bine ?
-Hai hai ..
Era dragut si somnoros.Avea niste pijamale lalai,cu niste papuci de casa in forma de mingi,parul valvoi dar totodata sexy si era barbierit.Nu-l mai vazusem de ceva vreme barbierit.De fapt,nu-l mai vazusem de ceva vreme.Oricum,nu arata ca si cum ar avea sida.
-Si cum e cu Alin si Maria in apartament ?
-Cu Alin vrei sa zici..pe Maria abia o vad.Vine seara cand eu dorm,si pleaca dimineata inainte sa ma trezesc eu..O mai vad in serile in care imi este foarte rau si imi tine companie..
-Macar tie iti tine cineva companie..
-Si tie ti-ar fi tinut cineva..daca ai fi stiut sa tii persoana respectiva langa tine.Ma rog..
-Da..vroiam sa iti spun ca mai incolo vin Alin si Maria pe aici.Am vorbit cu ei de ieri.Te deranjeaza ?
-Ah,la dracu’.Cand vin ?
-Pai in 20 de minute,cam asa.
-Eu plec.
-De ce ?
-Pentru ca ..eu nu i-am spus lui Alin ca vin aici ..
-Si ce ?S-ar bucura daca ne-ar vedea din nou impreuna.
-Zici ?Plec.Mai vorbim.
-Bai ,stai.Nu pleci nicaieri.Ce se intampla ?
-Nu se intampla nimic,tocmai.S-a intamplat.
-Ce ?De fapt..nu-mi zi..
-La ce te gandesti ?
-Te-ai indragostit de Alin..
-Nu ma..e mai nasol.
-Il iubesti ?!
-Nu..m-am culcat cu el.Plec.A fost o greseala.
-Nu,nu pleci.Il sun si anulez.Stai 2 secunde.
Vroiam sa plec.Nu vroiam sa ii dau explicatii.Vroiam sa vina Alin si sa ii explice el,nu eu.Nu stiam ce sa ii zic.
-Daca nu stii ce sa imi zici,incepe cu adevarul.Si poate termini tot cu adevarul..
-Chiar nu stiu ce sa iti spun..s-a intamplat.Eu ma simteam singura,si el se mutase la mine ..si ..s-a intamplat.
-La dracu’ bai !Ce ar fi fost sa ma culc si eu cu cate una de cate ori ma simteam singur ?
-Andrei..nu e ca si cum as fi gresit cu ceva.S-a intamplat..noi nu mai eram impreuna,nu mai vorbisem,el a fost la locul nepotrivit in momentul nepotrivit..Nu e vina lui.Sa nu-i reprosezi nimic lui.
-Nu am de gand sa fac nimic.Cred ca e deajuns pe ziua de azi.
-A..iar lasi treaba nelamurita.Iar ma lasi singura.
-A,acum e vina mea ca tu faci numai prostii nu ?
-Nu Andrei dar..
-Dar ce Ale ?Sunt eu prea prost ca te iubesc prea mult si neconditionat..
-Daca e vorba de iubire,nu esti prost..Si eu te iubesc..Iarta-ma.Nu am vrut sa fie asa..
-Nu ai vrut dar asa « s-a intamplat » ..
-Stii..nu am vrut multe lucruri..nu mi-am dorit boala asta,nu mi-am dorit sa te pierd,nu mi-am dorit sa ne gresim atat dar totusi,cu sau fara voia noastra,s-au intamplat.Eu am trecut peste faptul ca mi-ai dat sida,ca m-ai lasat singura si ai incetat sa ma cauti ..tu chiar nu poti trece peste asta ?
-Pot trece peste orice..dar te rog,ramai cu mine !
-Pentru ce sa raman ?Sa ma ranesti din nou ?Te iubesc Andrei dar nu ti se pare ca m-ai chinuit cam mult ?
-Si ce suntem unul fara celalalt ?
-Suntem mai bine ..
-Nu suntem mai bine..eu unul nu sunt mai bine..Uite,hai sa mai incercam o data..Sa fie ultima data.
-Lasa-ma sa ma gandesc ..iti dau maine un raspuns.Poti sa il suni pe Alin si sa ii spui ca poate sa vina.Eu plec.
-Da..vorbim..
Am plecat fara ca el sa ma conduca.Era ceva nou.Nou era si faptul ca pentru prima data,dupa o cearta cu el,nu mai aveam lacrimi in ochi.Eram nervoasa,trista dar nu ranita.Nu stiam de ce i-am spus ca ii voi da un raspuns maine..cand deja era evident ce ii voi spune.El era Andrei.Nu puteam renunta la el.Eu nu existam fara el,si nici el fara mine.Eram Sid and Nancy,eram Bonnie and Clyde,Homer and Marge..nu existam unul fara celalalt.
M-am dus acasa sa imi iau masina si sa ma plimb putin prin orasul asta lipsit de culoare dar plin de suflete care ratacesc in cautarea unor raspunsuri.Am cautat o cafenea deschisa.Gasisem una mai intima,fara multe cupluri si batrani sceptici in ceea ce priveste viata.Am intrat si m-am asezat la o masa de unde ii puteam privi pe toti.La o masa din centru era un cuplu.Probabil nu aveau mai mult de 2 luni impreuna.Radeau,isi atingeau picioarele pe sub masa,si probabil isi promiteau dragoste eterna.Imparteau amandoi o prajitura si un suc.Prajitura era neatinsa,sucul era pe terminate.La o masa din coltul drept al cafenelei,era un batran care completa cel mai probabil o integrama.Se chinuia sa citeasca ceva uitand probabil ca are ochelarii de vedere langa mana stanga.Avea in fata lui o ceasca de ceai si doua tigari.Vroiam sa ii zic ca o tigara merge mai bine cu o cafea,dar probabil l-as fi deranjat plus ca sigur nu i-as fi spus ceva nou.In fata mea,era un tip brunet cu un tricou rosu.Era asezat cu spatele la mine.Eram curioasa sa ii vad fata asa ca m-am dus sa imi iau singura comanda.Nu am putut sa ii vad fata.Butona nervos telefonul si strangea un pai intre dinti.Avea parul brunet,putin lungut.Atat am putut vedea,pe langa nervii pe care ii arata.Mi-am luat o cafea si niste fursecuri si m-am intors la masa mea.Vroiam sa il vad,asa ca in drum spre masa mea mi-am scapat intentionat sau mai putin intetionat,telefonul.Nu a acordat atentie zgomotului facut de telefon asa ca a trebuit sa il rog sa mi-l ridice.
-Ma scuzi daca te deranjez,dar ai putea sa…
-Ah,da,sigur.Ma scuzi.Poftim.
-Merci.
Deci sa recapitulam.Era brunet,cu parul putin lungut,ochii aproape negri,buze aproape perfecte,putin crapate,sprancene groase si barbita.Nu avea cine stie ce conditie fizica.Avea un corp normal,maini destul de mari,degete lungi,unghii ingrijite.Avea un tricou rosu,pantaloni negri si niste tenisi jerpeliti.
-Nu vrei sa iei loc langa mine ?
-Daca nu te deranjez..
-Nu,sigur ca nu.Cum ai putea sa ma deranjezi ?
-Pai nu stiu..sa zicem ca te-am vazut cam nervos..
-Ah,asta era..niste probleme cu prietena.
-A..atunci macar nu esti singurul.
-Intr-un fel ma bucur..
-Te inteleg.
-Si eu pe tine.Pot sa iau un fursec ?
-Desigur.Ma scuzi..dar nu cred ca am facut cunostinta.
-Ah,da.Eu sunt Bogdan.
-Eu sunt Ale.
-Si imi pare bine.
-Si mie.Vrei sa vorbesti despre problemele tale cu prietena ?
-Nu.Tu ?
-Nu.Prefer sa stam degeaba.
-Agree.
Ne holbam unul la altul.El era mai mult atent la telefon.
-Astepti vreun sms ?
-Nu..ar trebui sa trimit unul dar nu stiu ce sa zic..
-Hai ca te ajut eu.Cui si despre ce trebuie ?
-Prietenei mele..trebuie sa ii spun cat de mult o iubesc.
-Si cat de mult o iubesti ?
-Enorm..dar nu stiu cum sa ii spun.
-Eu zic ca un “te iubesc enorm” ar fi deajuns..
-Nu s-ar multumi cu atat..
-Ar trebui sa invete sa se multumeasca cu cat ai de oferit..
-Merita mai mult.Ar trebui sa ii ofer mai mult..
-Sa nu exageram..Suntem oameni.Oferim atat cat avem.Nu trebuie sa facem sacrficii prostesti doar pentru a satisface orgoliul cuiva.
Ia trimis sms-ul asta,dupa care mi-a dat numarul lui.
-Ce-ar fi sa ramanem prieteni ?Vrei sa te ajut si eu cu probleme tale ?
-Nu ai putea sa ma ajuti..doar sa fii Dumnezeu,Allah,Buddha or smtg like that.
-Try me.
-Nu.Lasa.
I-am dat si eu sms lui Andrei.I-am spus sa vina la cafeneaua asta.
-Eu plec.M-a chemat la ea.Sper sa fie ceva de bine.Multumesc pentru ajutor.Maine dimineata,la cafea,aici ?
-Ok.Good luck with the girl !
Cat il asteptam pe Andrei,mi-am baut cafea si m-am uitat la batranul acela care inca nu isi gasise ochelari.M-am ridicat si i-am aratat unde ii erau ochelarii.In loc de “multumesc” am primit un zambet cald si plin de bunatate.
M-am intors la masa mea si l-am vazut pe Andrei intrand.Plangea.A venit la masa,s-a asezat in fata mea,apoi s-a ridicat si a venit langa mine.M-a strans tare la pieptul lui.
-Sa nu-mi mai faci asta niciodata !
Nu vroiam sa fac asta dar am inceput sa plang.Banuiesc ca a fost ceva involuntar.Dragostea te face sa plangi.Fie ca de bucurie,fie ca de tristete.Acum nu stiu de ce plangeam.Banuiesc ca imi era dor de el.
Ne-am ridicat amandoi si ne-am dus in masina mea.Am mers la el.La mine nu puteam merge ca erau Alin si Maria acolo.
Pe drum nu am vorbit nimic.Am ascultat Amy Winehouse-Love is a losing game si Mika-Happy ending.Am ajuns la el,ne-am facut cate un ceai,si ne-am bagat in pat.La tv nu era nimic.
Nu stiam despre ce sa vorbim.Mi-am pus ceasca de ceai pe noptiera si mi-am asezat capul pe pieptul lui.
-Maine dimineata trebuie sa merg pana la spital..vrei sa vii cu mine ?
-Da motan,desigur.Ce trebuie sa faci ?
-Nu stiu nici eu..niste analize.
M-a strans tare la pieptul lui si m-a pupat pe frunte.Era ca inainte numai ca acum era altfel..
-Mi-a fost dor de tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu