09 noiembrie 2011

Poate asa..

Si parca de cate ori te vad,pare sa fie prima data..
Nu te-am mai vazut de mult..Nu ti-am mai auzit vocea,nu ti-am mai vazut zambetul.N-am mai avut timp nici sa-ti observ ticurile tale copilaresti dar pline de inteles.Mi-e dor de tine si de prezenta ta.Am asteptat zile,ore,minute sa te vad din nou,sa stau langa tine si sa te sorb din priviri.Numai eu stiu cat de lunga e asteptarea,cat de greu e sa astepti cu sufletul trecut prin ace..
Te evit cum stiu eu mai bine sau nu.Te evit pentru ca mi-e teama ca sentimentele mele pentru tine te vor speria.Si sunt sigura ca asa va fi.Si atunci,ma vei evita tu..
Nu vreau nimic in ceea ce ne priveste dar parca uneori..uneori ma razgandesc si mi-as dori totul pentru noi..O plimbare in doi spre rasarit,imbratisari neasteptate,noi sa nu fim tipici si o iubire..care sa nu doara.
Cum faci un suflet ploios sa inteleaga ca-l iubesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu